2020-12-03 08:49
Meniu
Facebook
Facebook
Erasmus+
Erasmus+
Elektroninis dienynas
Elektroninis dienynas
BMT
BMT
ASMENS DUOMENŲ TVARKYMAS IR APSAUGA
http://www.krazante.kelme.lm.lt/images/dom.png
Olweus
Comenius
Kuriame Lietuvos ateitį
BMT
Tinklas
Tinklas
eTwinning
eTwinning
Mukis
BMT
Džiaugsmas mokytis kitaip

Kelmės „Kražantės“ progimnazijoje birželio mėnesį buvo vykdoma integruota patyriminė-projektinė veikla. Mokiniai ir mokytojai įvairiomis darbo formomis ir būdais plėtojo žinias apie Kelmės miestą, jo apylinkes ir rajono įžymius žmones.

Mokytojai ir mokiniai keliavo, stebėjo, tyrinėjo, skaičiavo, kūrė, o tuo pačiu artimiau pažino savo draugus ir mokytojus, mokėsi komandinio darbo, buvo draugiški, linksmi ir judrūs.

Pirmokėliai ruošiesi skrydžiui į antrąją klasę: sportavo, skaičiavo, žaidė ,,Draugystės“ parke, leido aitvarus, gamino ir puošė kepures, rašė linkėjimus klasės draugams ir mokytojai.

Vasarai ruošėsi ir trečiokai. Jie, tyrinėdami apylinkes, nusprendė, kad vasara – poilsio ir atradimų metas, kurios metu kelionėse gali prireikti kompaso. Naudodamiesi žemėlapiu ir kompasu ieškojo paslėpto „lobio“, mokėsi orientuotis gamtoje. Mokiniai buvo skatinami labiau pažinti gamtą ir joje augančius augalus. Trečiokai neužmiršo ir savo mėgstamų žaidimų, keliaudami po vaikystės pasaulį. Tuo tarpu antrokai domėjosi Kelmės miesto istorija bei jo gražiausiais kampeliais. Ugdydamiesi meilę savo gimtajam miestui dalyvavo įvairiose edukacinėse programose. Savo kūrybinius gebėjimus antrokai atskleidė gamindami ir leisdami  aitvarus.

Vaikystės spalvomis žavėjosi ir jas derino ketvirtokai. Jie rinko vaistinius augalus, aiškinosi jų gydomąsias savybes pasitardami su seneliais. Ketvirtokai taip pat ėmė interviu iš senelių apie jų mokymąsi pradžios mokykloje ir mokėsi vertinti bei branginti svarbiausius vaikystės prisiminimus.

Trečiųjų ir ketvirtųjų klasių mokiniai anglų kalbos žinias ir gebėjimus mokėsi pritaikyti kasdieniniame gyvenime. Jie pastebėjo, kad užsienio kalbos žodžiai labai dažnai naudojami jų artimoje aplinkoje.

Vykdydami projektines veiklas pradinių klasių mokiniai glaudžiai bendradarbiavo su savo šeimos nariais. Džiaugiamės stiprėjančia „Kražantės“ progimnazijos tėvų bendruomene.

Įvairia integruota patyrimine-projektine veikla stebino ir vyresnių klasių mokiniai ir mokytojai. Sveiko gyvenimo nauda, savęs ir aplinkos saugojimas rūpėjo šeštųjų klasių mokiniams. Dirbdami grupėse mokiniai atliko vandens rūgštingumo ir oro taršos tyrimus. Jie pastebėjo, kad švari ir sveika aplinka, fizinis krūvis turi įtakos žmogaus sveikatai. Šeštokams buvo įdomu susipažinti su vaisių, kurie atvežami iš kitų šalių, įvairove. Vaikai sudarė interaktyvų Thinglink pasaulio teminį žemėlapį „Vaisiai iš viso pasaulio“.

Penktokai sportavo, domėjosi įvairiomis sporto šakomis, kitų šalių įžymiais sportininkais ir jų pasiekimais bei plėtė anglų kalbos žodyną sportine tematika. Penktokams taip pat buvo įdomu pamatyti pasaulį giliau su Antuano de Sent Egziuperi knyga „Mažasis princas“. Analizuodami, iliustruodami kūrinio ištraukas, penktokai aiškinosi vertybių svarbą juos supančiame pasaulyje. Dalyvaudami projektinėse veikose, penktų klasių mokiniai mokėsi turiningai leisti laisvalaikį.

Į istorijos ir literatūros paslaptis gilinosi septintų ir aštuntų klasių mokiniai. Pagarba mirusiems artimiesiems ir kapų priežiūra bei mirusiųjų pagerbimo tradicijų kaita domėjosi septintokai. Dirbdami grupėse  mokiniai įsitraukė į kraštotyros ekspediciją ,,Iš praeities – dabarčiai“. Septintokams buvo įdomu sužinoti apie senuosius kryždirbystės papročius, susitikti su žymiais Kelmės miesto tautodailininkais. Dalyvaudami projekte mokiniai suvokė integracijos naudą praktiniame gyvenime, lavino erdvinį suvokimą. Surinkta informacija padėjo suvokti istoriją, geriau pažinti gimtąsias vietas.

 Aštuntokai ieškojo Icchoko Mero ryšio su Kelme, aplankydami Icchoką išgelbėjusių nuo holokausto Dainauskų kapą, Icchoko Mero paminklą ir kitas vietas. Taip pat domėjosi žydų tautos kultūra, muzika ir simbolika. Jaunuoliai aiškinosi ir vandens svarbą žmogaus gyvenime. Jie suprato, kad nesvarbu, kas mes esame, kur esame ir ką veikiame – visi esame priklausomi nuo vandens. Ištyrę Kražantės upės, „Kražantės“ progimnazijoje naudojamą vandenį, mokiniai pateikė savo samprotavimus, kad jų tirtas vanduo yra švarus. Aštuntokai ėmėsi ir meistrystės. Pastatė tiltelį per simbolinę Kražantės „upę“ mokyklos poilsio aikštelėje.  

Pasibaigus klasių projektinėms veikloms mokiniai džiaugėsi, kad pagilino žinias, labiau pažino gimtąjį kraštą, savo draugus ir mokytojus, produktyviai ir linksmai leido laiką mokydamiesi ne klasėse, o įvairiausiose aplinkose. Pedagogų kūrybiškumas, bendradarbiavimas, tarpdalykinė integracija suteikė pažinimo džiaugsmo, organizuoto ugdymo sėkmės. Integruota patyriminė-projektinė veikla sutelkė progimnazijos bendruomenę siekti išsikeltų veiklos uždavinių. Projektines veiklas kuravo direktoriaus pavaduotojos ugdymui.

Bendros veiklos padeda kurti darnią ir sėkmingą progimnazijos bendruomenę.

                                                                                      Asta Stulpinienė
Komentarai
Komentarų neparašyta.
Rašyti komentarą
Prisijunkite, norėdami parašyti komentarą.
Reitingai
Balsuoti gali tik nariai.

Prašome prisijungti arba prisiregistruoti.

Nėra reitingų.
Prisijungti
Nario vardas

Slaptažodis



Dar ne narys?
Registruokis

Pamiršai slaptažodį?
Paprašyk naujo
Pamokų laikas
1 pamoka 08.00 - 08.45
2 pamoka 08.55 - 09.40
3 pamoka 10.00 - 10.45
4 pamoka 11.00 - 11.45
5 pamoka 12.05 - 12.50
6 pamoka 13.05 - 13.50
7 pamoka 13.55 - 14.40
Copyright © 2009-2014 Kelmės Kražantės progimnazija
2735277 Kelmės Kražantės progimnazija Unikalių apsilankymų

Powered by powered by php-fusion © 2003-2007
Design by Design by Matonor