NUO 2022 M. SPALIO 1 D. KELMĖS „KRAŽANTĖS“ PROGIMNAZIJOJE NETERMINUOTAM LAIKOTARPIUI REIKALINGAS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS ŪKIO IR ADMINISTRACIJOS REIKALAMS (1ETATAS)

NUO 2022 M. SPALIO 1 D. KELMĖS „KRAŽANTĖS“ PROGIMNAZIJOJE NETERMINUOTAM LAIKOTARPIUI REIKALINGAS DIREKTORIAUS PAVADUOTOJAS ŪKIO IR ADMINISTRACIJOS REIKALAMS (1ETATAS)


Pareigybės grupė –direktoriaus pavaduotojas ūkio ir administracijos reikalams.
Pareigybės lygis – A2.
Pareigybės paskirtis – nepedagoginių darbuotojų veiklos krypčių, darbų, užduočių ir materialinių išteklių naudojimo planavimas bei kontrolė. Viešųjų pirkimų organizavimas, civilinės ir priešgaisrinės saugos organizavimas, pastatų priežiūra.

Darbo pobūdis:
• direktoriaus pavaduotojas ūkio ir administracijos reikalams organizuoja aptarnaujančio personalo darbą progimnazijoje, supažindina darbuotojus su priešgaisrinės saugos ir darbų saugos reikalavimais, organizuoja civilinės saugos mokymus ir tvarko dokumentus;
• vykdo pastatų, patalpų ir materialinių vertybių techninės būklės priežiūrą, apsaugą ir apskaitą;
• tvarko viešųjų pirkimų dokumentus ir atlieka viešųjų pirkimų organizatoriaus funkcijas;
• tvarko darbuotojų nelaimingų atsitikimų tyrimų dokumentus.

Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas – 8.


Pretendentų kvalifikaciniai reikalavimai:
• turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
• mokėti gerai dirbti kompiuteriu (MS Office Word, Excel ir kitomis darbe reikalingomis programomis);
• naudotis internetu;
• išmanyti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos darbo kodeksą ir kitus teisės aktus;
• gebėti savarankiškai vykdyti darbo pobūdį atitinkančias funkcijas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu valstybine kalba, rengti dokumentus.

Privalumai:
• vairuotojo pažymėjimas ir galimybė naudotis asmeniniu transportu.

• sąžiningumas ir nepriekaištinga reputacija.

Pretendentai privalo pateikti šiuos dokumentus:
• prašymą leisti dalyvauti konkurse;
• užpildytą pretendento anketą;
• gyvenimo aprašymą;
• išsilavinimą patvirtinantį dokumentą;
• asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Atranka vyks tokia tvarka:

  • dokumentai pateikiami iki 2022 m. rugsėjo 15 d., 12.00 ;
  • dokumentų peržiūrėjimas ir pirminis vertinimas vyks 2022 m. rugsėjo 16 d., 9.00 ;
  • pretendentai, atitinkantys reikalavimus, informuojami telefonu;
  • jeigu pretendentų, atitinkančių reikalavimus, daugiau negu vienas, jie kviečiami į pokalbį;
  • pokalbis įvyks 2020 m. rugsėjo 19 d. 10.00 val., direktoriaus kabinete. Direktorius gali pasikviesti kitus mokyklos atstovus stebėtojo teisėmis;
  • progimnazijos direktorius, pasikalbėjęs su visais pretendentais, išklausęs stebėtojų nuomonę, priima sprendimą ir apie jį informuoja pretendentus.

Dokumentus pateikti adresu:

  • Vytauto Didžiojo g. 110, Kelmė arba el. paštu:Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..
  • Dėl papildomos informacijos teirautis tel. (8 427) 61 193, mob. 8 68 232 482.
  • Pilietiskumo mokykla
  • bmt
  • dienynas
  • duomenu-apsauga
  • eduka
  • erasmus
  • etwinning
  • lt-ateitis
  • mukis
  • nsa
  • olweus
  • tinklas